esmaspäev, juuli 25, 2005


Saaremaal katsetasin oma uut fotokat, eelkõige makrovõtet. Kuna sellel päeval kohtasin eriti palju liblikaid, siis mõtlesingi mõne omale pildile jäädvustada. Tulemus on siin näha. Pildil on fookus kuidagi eriti kummaliselt jäänud, sellepärast ka otsustasin selle avalikustada. Tegu on siis pisikese liblikaga tagant vaadates.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Fookus ei ole mitte kummaline, aga just äge! :)

Eks selle S2'e super-makrovõttega saab nii mõndagi huvitavat korda ajada. See liblikas on päris hea näide sellest.

Anonüümne ütles ...

mis siin ägedat on? Paras soperdis tundub minu arvates olevat... Kindlasti saab ka paremini.

Kadi Pikkani ütles ...

kindlasti saab paremini. Selles ma üldse ei kahtle. Aga nii palju kui on inimesi nii palju on ka erinevaid arvamusi. Ja ega ma pole kusagil öelnud, et ma mingi professionaalne fotograaf olen. Rohkem omahobiks pildistan.